סובלות מכאבי ראש בזמן המחזור? כל חודש חוזר הסיפור על עצמו ומשבש לכן את שגרת החיים לכמה ימים? לטיפול הטבעי יש מענה אפקטיבי ומיטיב לכאבי ראש בזמן המחזור, מבוסס על הרפואה הסינית ועם כלים להטבה משמעותית.

כאבים מדי חודש

כאבי ראש שיש להם קשר למחזור החודשי מתחילים לרוב כמה ימים לפני תחילת המחזור ונמשכים מספר ימים לאחר תחילתו. אצל חלק מהנשים הכאבים עלולים להמשך גם סביב כל ימי המחזור. בנוסף לכאבי הראש המטריד מלווים ההתקפים גם בעייפות ובחילות. נשים שמתקרבות לגיל המעבר יחוו את כאבי הראש בעוצמות גבוהות עוד יותר ובתדירות גבוהה יותר, בשל התנודות ברמות האסטרוגן בגוף. חוויית הכאב היא לעתים עוצמתית מאד, שהיא כבר חזקה יותר מכאב ראש ולעתים תתבטא כמיגרנה במחזור.

לטיפול הטבעי יש מענה אפקטיבי ומיטיב לכאבי ראש בזמן המחזור, מבוסס על הרפואה הסינית ועם כלים להטבה משמעותית.

למה זה קורה?

הסיבות העיקריות לכאבי ראש ומיגרנה במחזור הן פיזיולוגיות ופסיכולוגיות.

במישור הפיזיולוגי – שינויים בהורמוני האסטרוגן והפרוגסטרון במהלך המחזור. כשההורמונים משתנים הם עלולים לגרום לכאב ראש, ייתכן עקב נטיית כלי הדם במעטפת המוח להתרחב. יש לכלי הדם במוח נטייה להתרחב, או ע"י השפעה של כימיקלים הקשורים לכאבי ראש ועשויים לגרום לכאבים. ככל הנראה יש קשר בין ירידה בהורמון האסטרוגן ובהחמרת כאב הראש עוד יותר.

במישור הפסיכולוגי – לחץ יומיומי ושגרת חיים לחוצה ומתוחה, בנוסף לחרדות/סטרס מפני המחזור הממשמש ובא יכולים להשפיע על הגוף עד כדי ביטוי אותו הלחץ בצורת כאבי ראש. קיים גם ערעור של היציבות הרגשית שמשפיעה על הגוף ומתבטאת בכאבי ראש.

מה מרגישים?

תסמיני כאבי ראש בזמן מחזור הם כאבים לרוב חזקים ופועמים ברקות. ייתכנו בחילות, לעתים אף הקאות, עצבנות, חוסר ריכוז וכאב שמתעצם בחשיפה לאור חזק. הכאבים הם לרוב עוצמתיים ועלולים לשבש כליל את שגרת החיים של האשה למשך מספר ימים.

  • מקצועיותך, כשרונך ונועם הליכותיך הפכו אותך למטפל היקר שלנו ואנחנו ממליצים עליך בכל פה לחברינו.

    ד"ר יעל פוליטי, מומחית לרפואת עור
  • המחזור חזר לתפקוד תקין וההרגשה השתפרה.
    אני כ"כ מאמינה בדרך שלך כמטפל והמפתח היא הראיה ההוליסטית שלך.
    ואתה עושה זאת בצורה סופר מקצועית, ובנועם עם הכוונה והסברים.

    עדי פלד
  • מאז גיל ההתבגרות, התחיל אצלי תהליך אוטויאמונית הכוללת כאבי פרקים, בעיות עור ותהליכי דלקת במערכות שונות. 
    כאבי גב, ברכיים , כתפיים ,יריכיים…לא נתנו לי לשון, לנהוג, לתפקד בצורה רגילה לבין אדם בגילי, לא נדבר על להינות מהחיים.
    ואז החיים שמו לי מלאך בדרך. "עידן לוי" ,אחרי הטיפול הראשון הצטערתי שחיכיתי כל כך הרבה!!!
    רק לראות את הדרך שהוא מתייחס אל המטופל, הרוגע שהוא משדר, הסבלנות והאהבה שאתם הוא עובד, דורשים הערצה.
    קשה להאמין שטיפול פשוט כמו הדיקור יכול לשפר את רמת הכאב בצורה כך דרמתית.

    עידן קשוב למטופל ,הוא לא רואה אותו כעוד שם ברשימה , הוא לא ניגש לעוד גב או רגל, הוא רואה את כל התמונה, ובעזרת הסתכלות הוליסתית מתייחס על החיים המלאים של האדם. אני מברכת את היום שהגעתי אליכם. עידן החזירי את האמונה שיש אפשרויות להיות יותר טוב.
    שתמשיך לשנות לאנשים את החיים לטובה!
    אלף תודות מעומק ליבי

    מוריאל מריסול בת 43

צרו קשר

טיפול טבעי בכאבי ראש במחזור

כדי לתת את הטיפול היעיל ביותר, מתבצע אבחון מקיף שמטרתו לברר אם הכאבים בזמן המחזור נגרמים מסיבות פיזיולוגיות או פסיכולוגיות (או שתיהן).

במידה והמקור לכאבים הוא בגלל מתחים שקשורים לאורח ושגרת החיים, לחצים ומחסור בשינה, יתמקד הטיפול בהבנת עקרונות בסיס לאורחות חיים מאוזנים יותר, שינויים בתזונה ופעילות גופנית. במידה והמקור לכאבים הוא פיזיולוגי, יתמקד הטיפול הטבעי בשימוש בכלים מהרפואה הסינית, שמטרתם לשחרר או לחזק את הגוף, לאזן אותו למנוע את הישנות ההתקפים הללו בעתיד.


יש לי נסיון רב שנים שמתבסס על לימודים מקיפים בתחום, נסיון קליני והתמחות בטיפול ברפואה הסינית. אני מתמחה בטכניקות טיפול מתקדמות בדיקור מרידיאני, יציבה ואורחות חיים ויש לי את הכלים, הנסיון והידע לסייע בשיפור איכות החיים וסיגול אורח חיים מיטיב ובריא שיסייע לגוף להתמודד בהצלחה עם כאבי ראש בזמן המחזור החודש ואף למנוע חזרה של הכאבים מדי חודש.

הרפואה הסינית מציעה מענה יעיל, מבוסס על ידע שנצבר במשך אלפי שנים. בקליניקה שלי אני מבצע אבחון מקיף כדי לאתר את המקור והגורמים לכאבי הראש, או למצבים של מיגרנה לפני המחזור או במהלכו, ובאמצעות אבחון זה אני בונה תוכנית טיפול מקיפה ומדויקת, מותאמת אישית לכל מטופלת.

במסגרת האבחון והתשאול אני מבין את הרגלי החיים של המטופלת, את הלחצים בחייה וההשפעות שלהם עליה, ההסטוריה הרפואית שלה, למשל בעיות ראייה, סוכרת וגורמים נוספים, כל זאת, כאמור, כדי לדייק את הטיפול שאבנה לה.

הטיפול בקליניקה כולל, בין היתר, דיקור סיני, פורמולות הנרקחות מצמחי מרפא, שינוי תזונה ואורח חיים והמלצות לפעילות גופנית שמסייעת בשחרור ממתחים ואף משפרת את איכות השינה.

אתן מוזמנות ליצור עמי קשר לקביעת פגישה, אבחון ושיקוף מצבכן, ואשמח לבנות עבורכן תוכנית טיפול מקיפה, שתועיל ותיטיב עם הכאבים בזמן מחזור.

כאבי ראש ומיגרנה במחזור
4.8 (96%) 10 vote[s]

יש לך שאלה?

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

פנייתך התקבלה
נחזור אליך בהקדם!