חווים כאבים בלתי נסבלים לאורך העצב ברגל ובישבן? ככל הנראה אתם סובלים מאישיאס. לטיפול הטבעי יש מענה יעיל ומיטיב לכאבים העזים.

אישיאס הוא שכיח למדי. כשמונה אחוזים מהאוכלוסייה יסבלו ממנה, בעיקר בגילאי ארבעים עד שישים. נשים סובלות יותר מגברים מאישיאס (סיאטיקה).

איך זה מרגיש?

כאב אישיאס מתבטא בתחושת נימול, עקצוץ, ירידה בתחושות ברגל, ירידה בכוח השרירים ואיבוד רפלקסים. הכאב הוא חד ולאורך הישבן והרגל ולעתים הוא מטריד יותר מאשר הכאב בגב שהוא בעצם המקור לכאבים. כאבי אישיאס עלולים להתגבר בישיבה או בהליכה, בהתאם לגורמים שונים. הכאבים פוגעים בתפקוד היומיומי, מקשים על ההליכה והישיבה ועל המעבר משכיבה לישיבה ומישיבה לעמידה.

לטיפול הטבעי יש מענה יעיל ומיטיב

לכאבים העזים.

מה זה אישיאס?

התיאור הכללי הוא של כאב שיורד מהגב או האגן לכיוון הרגל ולכל אורכה. אישיאס לעתים מכונה בשם סיאטיקה והכאב מופיע לאורך העצב (הסיאטי), כשהגורמים לכך יכולים להיות על רקע דלקת בעצב, עקב הפרעה באספקת הדם לעצב (פחות שכיח), או בשל לחץ מכאני על העצב (הנפוץ ביותר).

העצב הסיאטי יורד מהגב אל הרגל והוא הגדול ביותר בגוף. הוא מוליך אותות חשמליים מעמוד השדרה לכל אורך הרגל. כמו כן הוא אחראי על כוח השרירים, הרפלקסים ברגל והיכולת לחוש לחץ, מגע, חום, קור וכאב לאורך הרגל. העצב הסיאטי יורד מהגב דרך הישבן לחלק האחורי של הרגל, דרך השוק ועד לכף הרגל. כלומר, כשמשתמשים במונח "סיאטיקה" (או אישיאס), הכוונה היא לכאב המתרחש לאורכו של העצב הסיאטי.

  • מיד לאחר הטיפול הראשון הרגשתי שינוי לטובה במצבי הרפואי ומהר מאוד כאבי הגב פסקו. היחס של עידן היה ממש טוב ומקצועי. חשוב לי מאוד להביע את תודתי לעידן ולתת את המלצתי עליו.

    מרינה
  • מקצועיותך, כשרונך ונועם הליכותיך הפכו אותך למטפל היקר שלנו ואנחנו ממליצים עליך בכל פה לחברינו.

    ד"ר יעל פוליטי, מומחית לרפואת עור

למה זה קורה?

אישיאס/סיאטיקה אינו אינה הבעיה אלא הסימפטום של מגוון רחב למדי של גורמים. הנפוצים ביותר הם פריצת דיסק או בלט דיסק, והתכווצות ותזוזה של העצב ע"י שריר הפרירמורמיס (מצוי בישבן ולוחץ על העצב). גורמים נוספים הם היצרות תעלת השדרה או התעלה הבין חולייתית, תזוזת חוליה, זריקות שניתנו בישבן ובטעות פצעו את העצב, סוכרת (שפוגעת בעצב ומנוונת אותו), הריון (יכול לגרום ללחץ על העצב) וגם, עקב מחסור בוויטמינים B12 ו- B6(מצב נדיר).

הטיפול הטבעי באישיאס – סיאטיקה

כדי לדייק את הטיפול נדרש אבחון מקדים ומקיף שיסייע להבין את הגורם לאישיאס. הרפואה הסינית, עם לימוד ענפי הריפוי במשך אלפי שנים, היא יעילה ומקלה מאד במצבי אישיאס. לפי הרפואה הסינית יש הבדל משמעותי בטיפול בכאב בהתאם לאופיו ולמיקומו. למשל, הטיפול אצל מטופל שחווה את הכאב בגב יהיה שונה מטיפול שיקבל מטופל שחוויית הכאב שלו מתבטאת לאורך צד הרגל או בירך, וכדומה. יש בכוחו של דיקור סיני לסייע בהזרמת הדם, להקל בכאבים וחיזוק הגוף. מדובר בטיפול טבעי ובטוח באישיאס והמטופל לרוב חש הקלה בסימפטומים כבר לאחר מספר טיפולים.

תמונה 2


אני בונה תוכנית לסיגול אורח חיים, במיוחד עבור מי שאורח חייו הוא יושבני, עם מיעוט בתנועה ובפעילות גופנית.

יש לי נסיון מקצועי רב בטיפול באישיאס/סיאטיקה, באמצעות הרפואה הסינית והתמחות בדיקור מרידיאני

בקליניקה שלי אני מטפל באמצעות דיקור סיני ובמידת הצורך אני מוסיף לטיפול פורמולה של צמחי מרפא שנרקחת אישית עבור כל מטופל בהתאם למצבו, מיקום הכאב וחומרתו, זאת כמובן לאחר אבחון מקיף ומדויק.

אני מזמין אתכם לקליניקה שלי, לאבחון ובניית תוכנית טיפול מקל ומיטיב לכאבי אישיאס.

אישיאס (סיאטיקה) והטיפול הטבעי
5 (99.03%) 62 vote[s]

יש לך שאלה?

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

פנייתך התקבלה
נחזור אליך בהקדם!