הכל טמון באיזון. כשהבריאות טובה איכות החיים משתפרת. עם האיזון הנכון יחזרו אליכם השקט והחיוניות והתפקוד יהיה נכון יותר, שליו יותר ונטול כאבים.

כשאני ניגש לטיפול המטרה שעומדת לנגד עיני היא החזרת הגוף לתפקודו התקין, שיפור הבריאות, גם במצבים כרוניים: הפחתת הסטרס, התגברות על עייפות, שיפור רמות האנרגיה, לימוד עקרונות פרקטיים ואפקטיביים לניהול סטרס, ובניית אורח חיים בריא.

הרפואה הסינית היא שיטת ריפוי טבעית והוליסטית המתייחסת אל המכלול של האדם: גוף, ונפש. אם קיים חלק אחד שאינו מתפקד כראוי, שאר החלקים יושפעו אף הם והמכלול כולו- האדם- יהפוך לחלש וחסר אנרגיות. כלומר, אם אדם חווה חוסר איזון במישור הפיזי, או הנפשי, האיזון כולו יופר וישפיע על בריאותו.

כל אחד יכול להשיג בריאות אופטימלית, על ידי החזרת האיזון הנכון לגוף ולחיים, וזוהי מטרת הטיפול הטבעי, והגישה בה אני פועל.

הטיפולים כוללים:

דיקור סיני טיפול נקודתי מיטיב ומקל שמספק מענה מיידי לכאבים ולסימפטומים נוספים.

צמחי מרפא- הכנת פורמולות מותאמת אישית למטופל, בהתאם למצבו וחומרת הסימפטומים אותם הוא חווה. צמחי המרפא ניתנים בהתאם לשיקול הדעת של המטפל.

סיגול תוכנית תזונה טבעית ואורחות חייםמעבר למזונות מקלים ומיטיבים עם מערכת העיכול, תרגילי נשימה ואסטרטגיות יעילות להפחתת מתחים, המלצה על פעילות גופנית מותאמת למטופל, ועוד.

מיתרונות הטיפול:

שיפור ברמות האנרגיה

רגיעה של תגובת סטרס ומתח

שיפור באיכות השינה

שיפור ריכוז ועייפות מנטאלית

שיפור בהתאוששות אחרי אימון

במה ניתן לטפל:

מיגרנות וכאבי ראש, סחרחורות וורטיגו

עייפות כרונית, סטרס כרוני, Adrenal fatigue (תשישות כרונית)

כאבי מחזור

הקלה בסימפטומים של פיברומיאלגיה

כל מטופל הוא אדם, ולא מחלה, ולכל מטופל יש כוחות ריפוי פנימיים. עם ההנחיה הנכונה יכול המטופל למצוא את האיזון הפנימי שלו, ע"י הפחתת הגורמים שמפרים את האיזון וחיזוק הגורמים שמשפרים אותו. הגישה היא לא רק כדי להקל על הסימפטומים, אלא לטפל רק לאחר הבנת המצב וטיפול בו מהיסוד, ולאלתר.


המטרה אליה אני שואף בטיפול:

חזרה לתפקוד תקין ולבריאות מלאה בשילוב שיפור כלל איכות החיים.

יש לך שאלה?

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

פנייתך התקבלה
נחזור אליך בהקדם!