האם אתם סובלים מגב תפוס? האם התופעה חוזרת על עצמה ומשביתה את חייכם? הטיפול הקונבנציונלי בגב תפוס כולל במקרים רבים משככי כאבים חזקים, נוגדי דלקת או אפילו זריקה. במידה והמקרה חוזר על עצמו יותר מפעם אחת, ישנה סבירות גבוהה שהבעיה לא נפתרה מהשורש, במקרים אלו ישנה דרך נוספת להתמודד עם התופעה המכאיבה הזו, ללא כדורים וללא זריקות. טכניקת הדיקור של הרפואה הסינית, היא אופציה מעולה ויעילה מאוד, שיכולה לשחרר לכם את הגב בדרך טבעית ובטוחה לחלוטין.

כ80% מהאוכלוסיה סובלים, סבלו או עלולים לסבול מגב תפוס לפחות פעם אחת בחייהם, ובמקרים רבים מדובר בתופעה חוזרת.

גב עליון תפוס, גב תחתון תפוס וחוזר חלילה

כאבי גב שמתבטאים ככאב שרירי (מה שנוהגים לקרוא לו גב תפוס) יכולים להופיע ככאב גב מותני, כאב גב עליון או תחתון. כאב שרירי יכול להופיע בצורת כאב גב כרוני, (כאב המופיע מעל תקופה של שלושה חודשים) ויכול להימשך זמן רב. הכאב עלול להופיע לסירוגין או באופן קבוע, בעוצמה נמוכה ולעיתים בעוצמה חזקה.

כאשר הכאב הוא כרוני , חשוב לטפל בכאב אך חשוב לא פחות לאתר ולטפל בסיבה שהכאב חוזר או שמונעת מהגוף להשתחרר מהכאב. הגורמים יכולים להיות פיזיולוגים, מכניים, סביבתיים, סטרס פיזי או נפשי ו / או גורמי אורחות חיים. כאב שרירי יכול להופיע גם ככאב גב חזק ופתאומי, שיכול להימשך בין מספר ימים למספר שבועות. זהו המקרה של "נתפס לי הגב!". הכאב עשוי להיות חריף ביותר, להגביל את יכולת התנועה ואף למנוע תנועה לחלוטין. במקרים כאלה, המטופל חווה קושי גדול כאשר שגרת חייו נעצרת לחלוטין, לכן הנטייה עלולה להיות "לטפל כמה שיותר מהר" בכאב בעזרת משככי כאבים, ולעיתים לשכוח לאתר ולטפל בשורש הבעיה. אך חשוב לזכור שטיפול תרופתי נקודתי בכאב לא תמיד יפתור את הבעיה מהשורש, במיוחד במקרים שישנה בעיה (לדוגמא מכנית או הורמונלית) שלא נפתרה וממשיכה לעורר את הכאב ולמנוע את ההקלה, במידה ולאחר שהשפעת משככי הכאבים חלפה, הכאבים הופכים לבלתי נסבלים והגב חוזר שוב להתפס , חשוב לא לשכוח לעשות הערכה מחדש ווהפעם למצוא ולהתייחסלשורש הבעיה.

למה נתפס לנו הגב?

חשוב לזכור שלא ניתן לבודד את הגב משאר הגוף ולכן ​גב תפוס יכול להיות תוצאה של גורמים שונים ומגוונים כמו הפעלת עומס חד פעמי או מתמשך על הגוף ועמוד השדרה, חבלה או טראומה חדשה או ישנה, דלקת בשרירי הגב או בעמוד השדרה, לחץ עצבי ממקורות שונים, או אפילו שינויים במזג האוויר כגון חשיפה ישירה וממושכת לרוח (לרוב לקור), למזגן או מאוורר תקרה.

גורמים נוספים שעלולים להגדיל את הסיכון לתפיסות של גב ולמניעת החלמתו כוללים: אורח חיים יושבני (סטטי), חוסר פעילות גופנית, עודף פעילות גופנית, פעילות בטכניקה לקויה, חוסר התאוששות מאימונים, חוסר איזון שרירי, , צלקות (אפילו לאחר מספר רב של שנים), וגם סיבות הנעוצות בהיסטוריה הרפואית, (כאבים מוקרנים ממצב פנימי / בריאותי) כגון, גורמים גיניקולוגים (כגון הפרעות במחזור החודשי), הפרעות כרוניות של מערכת העיכול, דלקת במערכת השתן או אפילו מקרים אקוטים כגון אבנים או דלקת בכליות, ועוד. ועוד….

גנטיקה?

גם מצבו הכללי (הפיזי והנפשי) של המטופל יכול לשפיע על מצב הגב. סטרס מתמשך יכול להוביל להתכווצות שרירי הגב ועייפות מתמשכת יכולה לפגוע ביכולת תפקוד שרירי הגב כך שגם אם העומס הפיזי לכאורה כלל אינו נראה חריג, הגב עלול להתפס. הגב שלנו נושא עומסים לאורך שנים, כך שעם הגיל יתכנו יותר ויותר גורמים ניווניים, שחיקה, ירידה ביכולת (במידה של הזנחה גופנית) ופגיעות מצטברות בעמוד השדרה, וכתוצאה מכך עלייה בתדירות השרירים התפוסים באזור.

צרו קשר

אפשר בבקשה בלי כדורים וזריקות? דיקור סיני וטיפול טבעי בגב תפוס

חשוב להבין, יש עיתויים שהטיפול התרופתי הוא חשוב ובעל ערך רב, אך ברוב המקרים הוא אינו מתייחס לשורש הבעיה ובעל סיכונים וסיבוכים רבים בשימוש קבוע לטווח הרחוק, לכן במידה והבעיה חוזרת, זו תזכורת חשובה,לאתר ולטפל בשורש הבעיה.

הרפואה הסינית מתייחסת למגוון הגורמים אפשריים לכאבי הגב וגם למגוון סיבות בגללן הגוף עלול לא להחלים בקצב התקין, לכן הטיפול יכלול אבחון כללי של הגוף כמערכת תיפקודית ולא רק של הגב . בראיון ובבדיקה הראשונית נאבחן את הגורמים העיקריים המשפיעים על מצב הגב, ונתרשם מהיציבה, טווחי תנועה, מנח האגן, צוואר, כפות רגליים איזון שרירי ועוד. כמו כן, נאבחן גורמי אורחות חיים נוספים שעלולים להפריע להחלמה, דוגמת סטרס מתמשך, פעילות גופנית (וטכניקת אימון אם צריך) חוסר שינה, מערכת עיכול או כל גורם אחר שעלול להפריע לגוף להחלים.

טכניקת הטיפול המתאימה תבחר לאחר הבדיקה, ותותאם לצרכי המטופל.

  • שלום,
    הגעתי לטיפול במכון מדלידר בעקבות כאבים בידיים (תסמונת התעלה הקרפלית).
    לאחר כמה חודשים של טיפול פיזיותרפיה, שבהם השיפור בכאבים היה איטי, הגעתי לטיפול בעזרת דיקור אצל עידן.
    למרות שאני לא אוהב את תחושת הדיקור…

    אשר קרים. מהנדס תוכנה
  • פגשתי מטפל שראייתו רחבה ובעל ידע עצום בתחומו, הוא מתבונן על המטופל כמכלול ובונה טיפול יעיל ותומך.
    היכולות שלו להתבונן על המטופל ולראות רבדים אחרים מלבד הכאב האקוטי שבעקבתו הגיע לטיפול זהו ייחודו.
    עידן תודה גדולה על המסירות בטיפול, המקצועיות, האמפתיה, והדרך…

    עדי פלד
  • הסברתי לו שאני ממש לא מאמין בכל העניין הזה של רפואה סינית….. אחרי שעה וחצי כבר עמדתי על הרגליים!
    מאז…אני עדיין לא מאמין…אבל זה לא קשור לאמונה…זה עובד

    MD דר' דני הדס, סגן מנהל הקרדיולוגית ילדים, בית חולים אסף הרופא
  • מיד לאחר הטיפול הראשון הרגשתי שינוי לטובה במצבי הרפואי ומהר מאוד כאבי הגב פסקו. היחס של עידן היה ממש טוב ומקצועי. חשוב לי מאוד להביע את תודתי לעידן ולתת את המלצתי עליו.

    מרינה
  • הגעתי אל עידן דרך המלצה חמה מחברה ועכשיו אני רוצה להעביר את ההמלצה הלאה. עידן עזר לי להפטר מכאבי ראש קשים שחזרו כל יום לאורך מספר שבועות. הגעתי לעידן לטיפול וכבר למחרת הרגשתי הקלה משמעותית בכאב, טיפול נוסף הפסיק את הופעת הכאב לחלוטין. אני ממליצה בחום, לכו לעידן!

    עינת אפטר
  • מקצועיותך, כשרונך ונועם הליכותיך הפכו אותך למטפל היקר שלנו ואנחנו ממליצים עליך בכל פה לחברינו.

    ד"ר יעל פוליטי, מומחית לרפואת עור
  • הרגשתי שיפור משמעותי בין טיפול לטיפול כשלאחר שבועיים חזרתי ללכת רגיל ולאחר שלושה שבועות חזרתי להתאמן. כולי הערכה רבה לעידן על הטיפול המסור והמקצועי.

    דורון הופמן
  • הגעתי לעידן בתקופה קשה, עידן הפגין ידע רב של השרירים, הגידים והעצבים ופעל במיומנות רבה. לאחר מספר טפולים הנימול נעלם כלא היה.

    פרופ' מרדכי (מוטי) הייבלום
  • המחזור חזר לתפקוד תקין וההרגשה השתפרה.
    אני כ"כ מאמינה בדרך שלך כמטפל והמפתח היא הראיה ההוליסטית שלך.
    ואתה עושה זאת בצורה סופר מקצועית, ובנועם עם הכוונה והסברים.

    עדי פלד
  • בתור רופאת משפחה אני מבלה שעות ארוכות מול המחשב……. לאחרי שסבלתי מכאבי צוואר חודשים ארוכים החלטתי לנסות טיפול ברפואה אלטרנטיבית….. כבר לאחר הטיפול הראשון הרגשתי הקלה רבה ……אני ממליצה בחום על עידן לוי לכל מי שסובל מכאבים כרוניים, כאבי שרירים ובעיות דומות.

    ד"ר גרישפון, רופאת משפחה
  • בוקר אחד קמתי כשכל הצד הימני של הפנים משותק ומעוות, מיהרתי לרופא שבישר לי שחליתי בפציאליס, צייד אותי בכדורים, שלח אותי לפיזיותרפיה ואמר שהסיפור יהיה ממושך ולא נעים. קיבלתי מעידן טיפול בדיקור ולשמחתי כבר תוך 3 שבועות בלי טיפול בפזיותרפיה הפנים חזרו לחלוטין חזרה למצבם המקורי.

    רותי
  • הגעתי אליך עם פריצה בשני דיסקים. לא הייתה לי אפשרות לשבת מול מחשב, לעמוד בהרצאה בכיתה ולתפקד בחיי היום יום. אתה הצלחת במקצועיות נדירה לטפל בי ולהחזיר אותי לפעילות מלאה.

    ד"ר אתי אורנן
  • אני ממליצה בחום להגיע לטיפול אצל עידן, הוא מקסים עם הרבה סבלנות והכי חשוב עוזר לגוף לרפא את עצמו

    עדי מנחם
  • העובדה שעידן בעל ידע רב בפיזיותרפיה וגם מומחה באקופונקטורה חשובה ביותר. הכאבים פחתו, התפקוד השתפר מאד ואני כבר הולכת ללא הליכון ואפילו ללא מקל הליכה.

    ק. שורץ
  • הגעתי לעידן בעקבות כאבים בגב התחתון ובעצם הזנב שנמשכו מספר חודשים והחמירו עם הזמן. כבר מהטיפול הראשון הרגשתי הקלה ואחרי מספר טיפולים הכאבים נעלמו כליל. היום אני מרגישה טוב מאוד ומקווה שלא אזדקק לטיפול נוסף אך במידה וכן אדע למי לפנות 🙂

    אלונה סטבנס, בת 29
  • מאז שאני זוכרת את עצמי סבלתי מכאבים בחוליות הצוואר ומבחילות, ככה חייתי. לפני חצי שנה החלטתי לטפל בכאבי הגב ובפגישת אבחון, סיפרתי גם על הבחילות…. ואז המליצו לי טיפול בדיקור. ככה הכרתי את עידן. פתאום אחרי כלום זמן, הבחילות נעלמו, יצאתי לטיולי בית ספר עם הילדים שלי וכלום! לפעמים יש הפתעות בחיים, וכנראה שעידן הוא אחת מהן, הגעתי בלי ציפיות וכל שבוע נדהמתי מהשינויים שהטיפול גרם עבורי.

    לאה קציר
  • היום אני הולכת ללא חשש, רוכבת על אופניים מבלי לסבול מכאבים במשך שבוע לאחר מכן, יושבת בעבודה בנוחות ללא כאבים בברך.
    אני מקוה שההקלה תימשך ותאפשר לי לחיות עם כמה שפחות כאב ובאותה עת להיות פעילה בספורט עבודה וגינון.

    ורדה
  • כבר לאחר הטיפול הראשון הרגשתי הקלה בכאבים. תוך מספר טיפולים קצר כאבי הבטן חלפו ולאחר סדרה כוללת של כעשרה טיפולים גם כאבי הגב נעלמו.

    PhD ד"ר עינת פינקלשטיין
  • מאז גיל ההתבגרות, התחיל אצלי תהליך אוטויאמונית הכוללת כאבי פרקים, בעיות עור ותהליכי דלקת במערכות שונות. 
    כאבי גב, ברכיים , כתפיים ,יריכיים…לא נתנו לי לשון, לנהוג, לתפקד בצורה רגילה לבין אדם בגילי, לא נדבר על להינות מהחיים.
    ואז החיים שמו לי מלאך בדרך. "עידן לוי" ,אחרי הטיפול הראשון הצטערתי שחיכיתי כל כך הרבה!!!
    רק לראות את הדרך שהוא מתייחס אל המטופל, הרוגע שהוא משדר, הסבלנות והאהבה שאתם הוא עובד, דורשים הערצה.
    קשה להאמין שטיפול פשוט כמו הדיקור יכול לשפר את רמת הכאב בצורה כך דרמתית.

    עידן קשוב למטופל ,הוא לא רואה אותו כעוד שם ברשימה , הוא לא ניגש לעוד גב או רגל, הוא רואה את כל התמונה, ובעזרת הסתכלות הוליסתית מתייחס על החיים המלאים של האדם. אני מברכת את היום שהגעתי אליכם. עידן החזירי את האמונה שיש אפשרויות להיות יותר טוב.
    שתמשיך לשנות לאנשים את החיים לטובה!
    אלף תודות מעומק ליבי

    מוריאל מריסול בת 43
  • בוקר אחד התעוררתי בתחושה מוזרה של סחרחורת וחוסר שווי משקל. כל תזוזה של הראש מצד לצד או הטית הראש קדימה או אחורה גרמה לי לסחרחורת מפחידה. לאחר מספר טיפולים בדיקור ואבחנה מדוייקת של עידן למצב נפטרתי מהסחרחורות ומחוסר שווי המשקל.

    רותי
  • כאשר גברו כאבי הגב במשך הזמן הגעתי לטיפולים אצל עידן…..סדרת הטיפולים הביאה להטבה משמעותית בכאבים, חזרה לפעילות יומית תקינה וגם שיפור בהיבט מנטאלי שהינו הורדת רמת הלחץ והעקה (סטרס) והענקת אופטימיות לשליטה בכאב ובהתנהלות ביום יום….. ממליצה בחום על המטפל עידן לוי ועל גישתו בטיפולי הדיקור הסיני.

    PHD ד"ר חן נגבה
  • אני סובלת מפריצת דיסק וכאבי גב כרוניים מזה מספר שנים. ניסיתי טיפולים שונים הן ברפואה הקונבנציונלית והן ברפואה המשלימה. לצערי אף אחד מטיפולים אלו לא שיפר את מצבי. הגעתי דרך המלצות לעידן לוי, ומאז אני אצלו. הוא היחיד שעזר לי. כאבי הגב, שהגבילו אותי מאוד, נעלמו כלא היו. משיחות רבות איתו לאורך הזמן עולה מטפל מקצועי מאוד, בעל נסיון, שלומד ומתמקצע כל הזמן. בנוסף, עידן איש מקסים עדין ונעים, המשרה אווירה רגועה ונעימה.שמחה להמליץ לכל הסובלים מבעיות גב. 

    ציפי MD

דיקור סיני לרוב יהיה הטיפול המוביל. הדיקור יעיל ביותר בהקלה על כאב, איזון מערכות הגוף וזרוז תהליכי ריפוי והחלמה. דיקור מסייע בשיפור זרימת הדם באזורים הכואבים, וגם מפחית דלקות ומרגיע שרירים תפוסים.
הדיקור משפיע גם על מערכות פנימיות נוספות שמשפיעות על הגב, ויעיל גם בשחרור מתח רגשי. ברפואה הסינית קיימות מספר גישות טיפוליות, המשפיעות על האזורים בהם יעשה הדיקור. חלק מהמטפלים ידקרו באזור השרירים התפוסים, אחרים יבחרו בנקודות רחוקות יותר כמו יד או רגל. בחירה באזור דיקור מדויק משפיעה בחוזקה ולרוב מיידית על השרירים התפוסים ומוקד הכאב, וכך תחושת ההקלה תהיה מהירה במטרה לאפשר לגוף לחזור לאיזון ולהחלים במהירות האפשרית.

צמחי המרפא ינתנו לפי הצורך בצורת פורמולה, המותאמת לצרכי המטופל. צמחי מרפא יכולים לעזור במקרים של דלקת, הפרעות בזרימת הדם ועוד.

תרגילי מתיחות ותנועה מונחית – מעולם הטווינה והסוטאי יכולים לסייע גם הם לטיפול בכאבי גב. הטיפול מותאם על פי הצורך, ויעשה בצורה עדינה וזהירה במיוחד. מספר הטיפולים מוערך לפי חומרת המצב.

גישת הטיפול הינה בטוחה לחלוטין, ללא הסיכונים של תרופות וניתוחים, כמעט תמיד ללא כאב ונעשית בסביבה נעימה למטופל.

השאיפה בטיפול היא להגיע לשורש הבעיה התפקודית, לטפל במהירות בכאב ולהחזיר את הגוף לתפקוד תקין במהירות האפשרית ללא כאב , ללא תרופות ובתקווה ללא ניתוחים. במקרה הצורך הטיפול יעשה אינטגרציה מלאה עם גורמים מטפלים אחרים (דוגמת רופא).

עידן עוסק במשך תקופה ארוכה בטיפול בכאב כרוני באמצעות רפואה סינית, דיקור ותנועה ורכש ניסיון רב בטיפול בבעיות אלו כאחראי על מחלקת הדיקור במכוני פיזיותרפיה מובילים ומרכז המומחים לרפואה משלימה שמים וארץ.
אם אתם סובלים מגב תפוס, הגיע הזמן לטפל בבעיה מהשורש, ולהפטר ממנה אחת ולתמיד.

אם אתם סובלים מגב תפוס, הגיע הזמן לטפל בבעיה מהשורש, ולהפטר ממנה אחת ולתמיד.

התקשרו עוד היום, לתאום טיפול בטוח, בשורש הבעיה ללא התופעות לוואי וסיכונים של תרופות וניתוחים. הגיע הזמן להפסיק את הכאב.

גב תפוס: הכל על הדרך להיפטר מהכאב ללא כדורים
5 (99.75%) 79 vote[s]

יש לך שאלה?

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

פנייתך התקבלה
נחזור אליך בהקדם!