הגב כואב? לא מסוגלים לשבת, לעמוד או לנוע בחופשיות? שגרת החיים שלכם מופרת בגלל הכאבים שלא נותנים מנוח? לרפואה הסינית יש מענה נרחב, מיטיב ומקל לבעיות גב שונות, באמצעות כלים ושיטות טבעיים שנעשה בהם שימוש מזה אלפי שנים.

טיפול טבעי לכאבי גב -טיפול נקודתי ולטווח הארוך

הטיפול הטבעי, מבוסס על עקרונות הרפואה הסינית מסייע להקלה והרגעת הכאבים ובמיוחד למניעת הכאבים בעתיד. הטיפול הוא אינדיבידואלי והתוכנית מורכבת לאחר אבחון מקיף שמטרתו לאתר את הסיבה שמונעת מהגוף להשתחרר מהכאב, כדי להבין אם מדובר בגורמים פיזיולוגיים, סביבתיים, רגשים , אורחות חיים או אחרים.

הבנת מקור הכאב מסייעת לבנות תוכנית טיפול מדוייקת, מותאמת אישית למטופל ולמצבו.

למשל, חשיפה של הגוף לעומס קבוע במשך זמן רב עלולה להוביל לפציעה ולכאבים. מאחר והחיים מורכבים ממגוון של עומסים, רגשיים, נפשיים ואורחות חיים, התוכנית הטיפולית תתמקד בהתאמת יכולת הגוף להתמודד עם העומסים באמצעות טכניקות של יציבה נכונה, איזון הגוף וחיזוק השרירים, ובמקביל לימוד ניהול העומסים בצורה מושכלת. דוגמאות לגורמים שמשפיעים על חוסר יכולת הגוף לעמוד בעומסים: חולשת שרירים, סטרס ממושך, עייפו, חוסר איזון של השרירים, החלמה לא מלאה מפציעה ישנה, יציבה לא נכונה, ועוד.

הטיפול הטבעי בכאבי גב, לאחר האבחון ואיתור שורש הבעיה והסיבות שגרמו לה, כולל טכניקות ושיטות מהרפואה הסינית.

בקליניקה שלי אני עורך בירור מקיף עם כל מטופל, ובונה תוכנית טיפול שכוללת דיקור סיני שמסייע בהקלה בכאב, איזון מערכות הגוף וזירוז תהליכי ריפוי והחלמה. הדיקור יעיל הן במצבי כאב על רקע פיזיולוגי והן בהרגעת מתח רגשי שעלול להקרין על הגב ולגרום לכאבים.

במידת הצורך אני רוקח פורמולות מצמחי מרפא ייעודיים ואישיים למטופל ואשר מסייעים במצבי דלקות, הפרעות בזרימת הדם, חוסר שקט ועוד.

הטיפול כולל גם תרגילי לחיצות, מתיחות ותנועה שמבוססים על תורת הטווינא והסוטאי. הם מותאמים למטופל וניתנים במידה ויש צורך בכך, באופן שיטתי ועדין, כדי להקל על הכאבים ולשפר את המגבלות בטווח התנועה, הגמשה וחיזור שרירי הגב וזירוז תהליך ההחלמה.

  • פגשתי מטפל שראייתו רחבה ובעל ידע עצום בתחומו, הוא מתבונן על המטופל כמכלול ובונה טיפול יעיל ותומך.
    היכולות שלו להתבונן על המטופל ולראות רבדים אחרים מלבד הכאב האקוטי שבעקבתו הגיע לטיפול זהו ייחודו.
    עידן תודה גדולה על המסירות בטיפול, המקצועיות, האמפתיה, והדרך…

    עדי פלד
  • הסברתי לו שאני ממש לא מאמין בכל העניין הזה של רפואה סינית….. אחרי שעה וחצי כבר עמדתי על הרגליים!
    מאז…אני עדיין לא מאמין…אבל זה לא קשור לאמונה…זה עובד

    MD דר' דני הדס, סגן מנהל הקרדיולוגית ילדים, בית חולים אסף הרופא
  • מיד לאחר הטיפול הראשון הרגשתי שינוי לטובה במצבי הרפואי ומהר מאוד כאבי הגב פסקו. היחס של עידן היה ממש טוב ומקצועי. חשוב לי מאוד להביע את תודתי לעידן ולתת את המלצתי עליו.

    מרינה
  • מקצועיותך, כשרונך ונועם הליכותיך הפכו אותך למטפל היקר שלנו ואנחנו ממליצים עליך בכל פה לחברינו.

    ד"ר יעל פוליטי, מומחית לרפואת עור
  • כבר לאחר הטיפול הראשון הרגשתי הקלה בכאבים. תוך מספר טיפולים קצר כאבי הבטן חלפו ולאחר סדרה כוללת של כעשרה טיפולים גם כאבי הגב נעלמו.

    PhD ד"ר עינת פינקלשטיין

רוצים להשתחרר מהכאב? להחזיר את הגוף לתפקוד תקין ללא התלות, תופעות לוואי או סיכונים של ניתוחים ותרופות? זה הזמן ליצור קשר עם הקליניקה של עידן לוי, מטפל מוסמך בעל נסיון מעשי בטיפול בתחומי הגב והכאב הכרוני, עם היכרות מעמיקה עם שיטות טיפול מערביות.

צרו קשר

למה כואב הגב?

כאבים בגב הם אחת הבעיות השכיחות והנפוצות ביותר מהן סובלת מרבית האוכלוסייה, או תסבול, במהלך חייה.

כאבי הגב מופיעים בעוצמות שונות, החל מכאב נקודתי שחולף מאליו בתוך זמן קצר ועד לכאב עוצמתי ומתמשך שעלול גם להפוך לכרוני. חלק מהכאבים הם מקומיים, למשל כאב ממוקד בשריר תפוס, אחרים עלולים להתבטא ככאב מקומי יחד עם הקרנה שלו לכיוון האגן, המפשעה, הישבן, לעתים אף לאורך הרגל ועד לכף הרגל.

הגורמים השכיחים לכאבי גב כוללים אורח חיים שאינו מספיק פעיל, עם ישיבה ממושכת, בבית, בעבודה או בנהיגה. מצב זה גורם לעומס ממושך וקבוע על הגוף שבסופו של דר מגיב בכאב.

סיבות נוספות לכאבי גב הן מצבים בהם מופעל עומס יתר על הגוף לאחר תקופה ממושכת שלא היה עומס כזה, כמו בעבודה פיזית מאומצת, או מאמץ רב ומיוחד של שרירי הגב, למשל מעבר דירה, נקיון יסודי או עבודה בגינה.

גורמים נוספים לכאבי גב הם פציעה או טראומה פיזית, למשל בתאונת דרכים, או פציעות מפעילות ספורט, למשל מכה, נפילה או תנועה לא נכונה.

הגיל הוא מרכיב חשוב בכאבי גב. ככל שאנו מתבגרים הסיכוי לסבול מכאבי גב גובר, זאת בשל חשיפה ממושכת יותר לעומסים, ירידה, או חוסר בפעילות הגופנית, וירידה כללית בתפקוד שפוגעת ביכולת הגוף להתמודד עם עומסים ופציעות. עקב כך, ובשל השחיקה הטבעית של הגוף והעצמות עם השנים, מתרחשים גם שינויים פיזיולוגיים תלויי גיל, כמו ירידה בצפיפות העצם (אוסטאופורוזיס), בקרב נשים לאחר גיל המעבר, או אוסטאוארטריטיס – ממקור ניווני של שחיקה בסחוס.

הריון אף הוא גורם שכיח לכאבי גב. עקב עלייה במשקל הגוף במהלך ההריון, משקל שמתרכז בקדמת הגוף, חלים אצל האשה שינויים בתפקוד שרירי הבטן, ביציבה ובגמישות, שמשפיעים על מצב הגב וגורמים לכאבים.

כמו כן, סטרס מתמשך ומתחים נפשיים עלולים לגרום לכיווץ שרירים שיכול להפוך לכרוני, כך שתהליך ההתאוששות הוא מוגבל.

הגב כואב ומשבש את שגרת החיים שלכם? זה הזמן לקבל תוכנית טיפול מיטיבה, מקלה ובעיקר יעילה, להקל על הכאבים ולמנוע את הופעתם בשנית!

טיפול בכאבי גב
5 (99.42%) 139 vote[s]



יש לך שאלה?

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

פנייתך התקבלה
נחזור אליך בהקדם!